Friday 24 January 2014

Engagement List

Salam semua...

Petang-petang yang best untuk tido...hahaha. Menghadapi Monday blues bukan sebab hari ini hari Isnin tetapi kena membaca journal-journal yang banyak tak terhingga...waaa...Ya Allah berilah aku kekuatan..jauhkanlah aku daripada syaitan yang direjam!!!..syuhh..syuh..syaitan, pegilah kau jauh-jauh daripada mataku...

Oleh itu, mari kita update sesuatu hari ini. Hmmm...Actually banyak idea untuk ditaip..Okay, mari kita buat satu-satu k...

Actually majlis tunang ain tinggal sebulan lagi or lebih kurang, 32 hari lagi..WHAT!!! tak lama dah...mungkin sebab majlis kahwin adik ain hujung bulan ni, so banyak persiapan lebih tertumpu kepada dia. YUP!!! my younger sister...dah jodoh beliau sampai dahulu, so apa salahnya kan..cincin langkah bendul pun ain dah kaut dah..she promises to give me kain juga..Nevermind lah, tak minta pun..tapi orang nak bagi kan..orang kata apa tu, rezeki jangan ditolak... :)

So, Thank you to blogger-blogger sebab bagi kebenaran pada ain untuk buat engagement list ni. Ain ada juga ubah suai and tambah sikit-sikit. This is the list:

Attire
  1. Baju Tunang
  2. Tudung/Shawl 
  3. Kasut 
  4. Makeup
  5. Hand Bouquet
Mini Pelamin
  1. Bantal duduk
  2. Bunga-bunga 
Hantaran kepada Pihak Lelaki
  1. Kasut
  2. Wallet/tali pinggang
  3. Perfume
  4. Baju/seluar
  5. Jam
  6. Kek 
  7. Buah-buahan
  8. Coklat
  9. Baju nikah
Hantaran kepada Pihak Perempuan
  1. Kasut 
  2. Handbag and wallet 
  3. Perfume/lotion
  4. Kain nikah
  5. Jam
  6. Kek
  7. Coklat 
Jamuan Makan/Khemah
  1. Jamuan makan untuk 80pax
  2. Khemah
  3. Doorgift 
Lain-lain
  1. Photographer
P/s: Kenapa tak de feeling nervous pun? Pelik ni...hahaha

1 comments:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

 

BiLa Inai Di JaRi Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template